Wdrożenie systemu Enova365
etap 1
Analiza przed-wdrożeniowa
Celem analizy przed-wdrożeniowej jest zaprezentowanie systemu enova365, jego funkcjonalności oraz omówienie procesów istniejących u Zamawiającego. Na podstawie prezentacji omawiane są procesy oraz proponowane są możliwości implementacji tych procesów u Zamawiającego przy wykorzystaniu systemu enova365. Wykonawca wraz z Zamawiającym podczas analizy przygotowują dokumentację zawierającą:
opisy obszarów
opisy dokumentów
opis funkcjonalności
Wynikiem niniejszej analizy jest dokument „ANALIZA PRZED-WDROŻENIOWA“, który opisuje wyżej wymienione aspekty i stanowi podstawę do wdrożenia systemu.
etap 2
Instalacja środowiska produkcyjnego oraz testowego
Na serwerze mogą zostaną utworzone dwie bazy danych – jedna do celów szkolenia, druga do pracy produkcyjnej.
etap 3
Konfiguracja i parametryzacja systemu
Na serwerze mogą zostaną utworzone dwie bazy danych – jedna do celów szkolenia, druga do pracy produkcyjnej.
etap 4
Wdrożenie funkcjonalności dedykowanych
etap 5
Import próbny danych
etap 6
Testy
etap 7
Szkolenia
Każde szkolenie składa się z części teoretycznej i praktycznej, podczas którego użytkownicy mogą w praktyce sprawdzić działanie enova365.
etap 8
Okres próbny
etap 9
Opracowanie planu uruchomienia wersji systemu produkcyjnego
etap 10
Import danych końcowy i końcowa weryfikacja systemu
etap 11
Start produkcyjny
etap 12
Wsparcie techniczne po-wdrożeniowe
Dlaczego itdesk?
itDesk autoryzowany partner enova365
Firma itDesk świadczy usługi informatyczne od 1996 r. w woj. Opolskim, Dolnośląskim oraz Śląskim. Obecnie firma zatrudnia ponad pięćdziesięciu specjalistów z zakresu informatyki uzyskując tym samym pozycję największego Autoryzowanego Partnera systemu enova365 w regionie.