wsparcie techniczne, pomoc techniczna, opieka po wdrożeniowa. Rozwój firmy jest procesem ciągłym, dlatego też zapewniamy sprawny system usług gwarantujący stabilną pracę. Opieka techniczna, którą otrzymują nasi klienci po wdrożeniu, umożliwia kontakt z naszymi konsultantami, szybkie rozwiązywanie problemów, wsparcia na każdym etapie.
Co obejmuje Wdrożenie i Opieka techniczna enova365:
- bezpłatne prezentacje systemu i wprowadzanych zmian
specjalistyczne doradztwo w zakresie dopasowania systemu do potrzeb firmy - specjalistyczne doradztwo w zakresie sprzętu komputerowego niezbędnego do uruchomienia systemu
- sprzedaż licencji
instalacja, konfiguracja i szkolenia pracowników (cały proces wdrożenia)
opieka techniczna po zakończeniu wdrożenia - aktualizacja systemów erp w zakresie dostosowania ich do aktualnych zmian
dostosowanie systemu do nowych rozwiązań technologicznych - dodawanie nowych funkcji wynikających z Państwa potrzeb
porady eksperckie
zdalne świadczenie usług serwisowych on-line
Dlaczego warto rozpocząć współpracę z itDesk:
- posiadamy wykwalifikowany i doświadczony zespół wdrożeniowy mający wiedzę z zakresu księgowości, prowadzenia ewidencji kadrowej, zarządzania personelem a także znających procesy biznesowe dla firm o różnej wielkości, działających w wielu branżach
- nasz dział programistów tworzy dodatki branżowe
- realizujemy usługi online, dzięki czemu realne koszty są niższe
- wykonujemy wdrożenia na terenie całego kraju
- jesteśmy do Państwa dyspozycji w 3 województwach – Opolskim, Dolnośląskim, Śląskim.