enovy Google Kalendarz

Enovy Kalendarz

Moduł Enovy Google Kalendarz jest funkcjonalnym dodatkiem do systemu ERP enova365 przeznaczonym do synchronizacji zadań stworzonych w programie enova365 z tymi zapisanymi w kalendarzu Google. Dodatek powstał z myślą o właścicielach firm, dziale marketingu, przedstawicielach handlowych i wszystkich tych, którzy na co dzień pracują na module CRM.

Opis działania

Dodatek: Enovy Google Kalendarz, po osiągnięciu synchronizacji, działa w obie strony, co oznacza, że zarówno zadania z enovy365 zostaną dodane do Google kalendarza na powiązanym koncie, jak również są pobierane z kalendarza i zapisywane w programie enova365 dla zalogowanego operatora. Dzięki temu synchronizacji ulegają takie dane jak: data i czas rozpoczęcia zadania, data i czas zakończenia zadania i o ile istnieje, także adres powiązany z danym zadaniem.

Dodatek Enovy Google Kalendarz umożliwia:

  • planowanie spotkań;
  • usystematyzowanie wyznaczonych zadań;
  • niezależnie od miejsca wgląd do harmonogramu.

Enovy Kalendarz już nie pozwoli zapomnieć o tym, co istotne.

Jest z tobą zawsze i wszędzie!